Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest od 2006 roku. Jest to wyjątkowe wydarzenie w branży; co roku przyciąga coraz więcej uczestników i poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie marketingu bezpośredniego i BTL zrealizowane w Polsce.Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Zgłoszone do konkursu prace poddawane są ocenie kilkunastoosobowego jury złożonego z najbardziej doświadczonych marketerów oraz przedstawicieli agencji zajmujących się komunikacją marketingową. Jury oprócz skuteczności i efektywności podejmowanych działań ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia. W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które zlecały lub realizowały kampanię z zakresu marketingu bezpośredniego.

Kategorie konkursowe to: wysyłka bezpośrednia, program lojalnościowy, promocja sprzedaży, experiential marketing, shopper marketing, program incentive travel, digital marketing, direct response advertising, kampania zintegrowana, CSR - działania CSR firm i marek, non – profit, design, salon odrzuconych (kampanie opracowane ale nie zrealizowane).

Konkurs wieńczy uroczysta gala (organizowana co roku w ostatnich dniach czerwca) podczas której zwycięskim firmom wręczane są statuetki oraz wyróżnienia.

Konkurs organizowany jest przez VFP Communications we współpracy z SMB – Polskim Stowarzyszeniem Marketingu.


strona konkursu Więcej o Gali konkursu


Konkurs niezależnej kreacji Kreatura organizowany jest przez VFP Communications od 1996 roku. Celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich studiów filmowych, fotograficznych, graficznych, agencji BTL, agencji sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, polskich filii międzynarodowych agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz klientów działających w Polsce.

Kategorie konkursowe to: film, prasa, outdoor/indoor (OOH), radio, digital, event, ambient - im. Konrada Świebody, design, kampania, materiały promocyjne, content marketing (wszystkie media), techniki, kampania społeczna/CSR, reklama własna, open oraz salon odrzuconych.

Zwieńczeniem konkursu jest uroczysta gala rozdania nagród – statuetek Kreatur zwycięzcom konkursu.


strona konkursu Więcej o Gali konkursu


To konkurs, który wyłania najlepiej sprzedające się produkty w poszczególnych kategoriach FMCG np. spożywczych, kosmetyczno-chemicznych i tytoniowych. Konkurs organizowany jest od 2000 r. i od kilku lat prowadzony jest we współpracy z instytutem Centrum Monitorowania Rynku. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbywa się podczas uroczystej gali.


strona konkursu Więcej o Gali konkursu


Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe to wydarzenie honorujące najlepsze firmy z branży komunikacji marketingowej. Nagrody przyznaje redakcja „Media & Marketing Polska” na podstawie badania satysfakcji klientów przygotowanego przez Millward Brown.

To najstarsze – prowadzone od 17 lat – i najobszerniejsze tego rodzaju badanie na rynku, obejmujące obecnie ponad 130 agencji, prowadzone wśród ponad 5 tys. klientów.

Tytuły Agencji Reklamowej Roku i Domu Mediowego Roku według „Media & Marketing Polska” są najcenniejszym wyróżnieniem, a gala wręczenia nagród wyjątkową okazją do spotkania całej branży reklamowej.


strona konkursu Więcej o Gali konkursu

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.